gru 2, 2017
Reklama zewnętrzna stanowi jedną z najprostszych metod wizualnej komunikacji społecznej. Wszelkiego rodzaju malowidła widoczne były już w starożytności i w pewnej, choć nieco zmienionej formie przetrwały do dnia dzisiejszego. Dziś gablota reklamowa wisi już w wielu różnych miejscach jak wiaty przystankowe, gabloty przed hotelami czy restauracjami itd. Najpopularniejszym i najbardziej rozpowszechnionym medium reklamy zewnętrznej są billboardy.
Najczęściej spotkać można je na każdym możliwym do umieszczenia reklamy, niezabudowanym terenie miejskim. Idealne pod billboardy są także pobocza najważniejszych komunikacyjnych tras. Mniejsze billboardy umieszcza się także na ścianach budynków, a w dzisiejszych czasach coraz częściej umieszcza się je na przyczepach, które wędrują po całym mieście. Z pewnością największymi zaletami tego typu reklamy są jej stosunkowo niskie koszty, często tez okazjonalnie można znaleźć dobre miejsce pod umieszczenie tego typu reklamy. Zmiana reklamy na billboardach jest bardzo prosta i dość szybka, zatem można dowolnie je zmieniać, w zależności od zapotrzebowania na reklamę danego produktu.
Najnowsze komentarze