GCG Groupe Polska. Agencje pośrednictwa pracy

O stojaku reklamowym

O stojaku reklamowym

lis 14, 2019

Czym jest stojak reklamowy

Reklama typu roll up (znana także jako stojak reklamowy) szybko zyskała na popularności i obecnie jest używana w bardzo różnych okolicznościach, wszędzie tam, gdzie miejsce ma bezpośredni kontakt z odbiorcą. Zetknął się z nią już nieomal każdy. Uczestniczy w promowaniu produktów zarówno dużych, jak i małych firm, niezwykle często znaleźć możemy ją w obiektach, w których odbywają się targi, wystawy, konferencje prasowe oraz konwenty, gdzie informować może zarówno o samym wydarzeniu, jak i jego uczestnikach. Widoczny na zdjęciu, w pobliżu uczestników wydarzenia, przyczynia się także do wzrostu rozpoznawalności w internecie. Stojak zajmuje stosunkowo mało miejsca, a jednak efektywnie przyciąga wzrok oraz wywołuje pozytywne skojarzenia. Czym jest ten modny sposób na reklamę?

Widoczność i elegancja

Roll up to system reklamy, składający się ze stelaża o orientacji pionowej oraz prezentowanej na nim grafiki. Stelaż wykonany jest z aluminium, grafika zaś wydrukowana na odpowiednim, praktycznym materiale. Produkt jest bardzo przystępny w montażu oraz transporcie (lekki, składany, wyposażony najczęściej w odpowiedni pokrowiec), a także przeznaczony do wielokrotnego użytku. Rozmiar grafiki, zazwyczaj dość duży, nie może pozostać niezauważony, a minimalistyczna forma budzi skojarzenia z nowoczesnością. Roll up cechuje się także bardzo przystępną ceną – pojedynczy stojak nabyć możemy bowiem za mniej niż 100 zł. Grafikę wraz ze stelażem zamówić możemy w licznych drukarniach oraz firmach zajmujących się tworzeniem produktów służących do reklamy. Oczywiście, pamiętać należy o przesłaniu obrazu w odpowiednim formacie, zadbać powinniśmy także o barwy, tak aby w systemie CMYK (używanym najczęściej w druku, różnym od obecnego w wyświetlaczach RGB) prezentowały się w pożądany sposób. Nieco podobnym produktem jest ścianka reklamowa, która różni się od omawianego systemu reklamy większym rozmiarem oraz ustawieniem pionowym – bardziej kosztowna i mniej wygodna w transporcie, jest jednak o wiele bardziej widoczna.